Založ si blog

Pozor – Koniec stresu za 1 eur ! !!

Na FB ma zaujal reklamný príspevok od stránky Koniec stresu. Super jednoduché metódy na to, ako sa zbaviť stresu v online kurze. Cez priložený link som mohla zistiť úroveň svojho stresu. Samozrejme že mi vyšla vysoká miera a hneď za tým odporúčanie v podobe online príhovoru Daniela Jedličku, certifikovaného mentora, že môžem patriť medzi prvých 100 ľudí, ktorý môžu absolvovať tento úžasný 30 dňový kurz len za 1 eur a miesta sa rýchlo míňajú. .

Dnes keď kliknem na ich stránku: www.koniecstresu.sk, vyskočí mi, že prihlásenie je momentálne iba na pozvanie. Čiže zrejme som včera premrhala jedinečnú šancu 🙂 Ale bohvie koľko ľudí bude v najbližších dňoch pozvaných.

Prerolovala som si celú stránku, vďaka Bohu, lebo úplne na spodku mi zasvietilo niečo v podobe:

7 dňový skúšobný online kurz Koniec stresu za 1 eur. Pokiaľ do 7 dní nezrušíte účasť na sledovanie kurzu, dávate tým súhlas, že z vášho účtu bude stiahnutých na splátky 5 krát 77 eur. 

Takto sa ľudia ľahko dávajú oklamať, žiaľ vlastnou vinou. Ako uverejnila jedna pani 26.júna 2021 na FB status:

Počuli ste o online tréningu “Koniec stresu”? Zakúpil si niekto na 7dní skúšobnú verziu za1€ ?
Bol zneužitý Váš účet?
Ozvite sa mi, som jednou z “obetí”🤔🤦🏼‍♀️Vďaka 🙏🏻

Ja som sa na kurz neprihlásila, ale pán Jedlička sa o mňa zaujíma, prihlásením na vyplnenie testu na mieru stresu totiž dávate svoju emailovú adresu. Vraj mu mám dať vedieť, či som dostala výsledky testu /tie prišli do mailu/ :))) Zaujímavé, že na spodku mailu je uvedené:

Naša adresa: 365 ACADEMY OÜ, Sepapaja 6, Tallinn 15551, Estónsko

 

Čiže ľudia pozor! Skôr než skočíte na takéto skvelé zadarmo, alebo takmer zadarmo ponuky, prečítajte si vždy všetko okolo toho, lebo ani neviete ako dávate dobrovoľný súhlas na sťahovanie financií z vášho účtu a keď sa už to sťahovanie začne, tak neviem neviem ako si pomôžete…

Propaganda z Kuffovho profilu

18.08.2023

Napísala som túto poviedku nezávisle od Kuffu (keďže jeho profil nesledujem), poslala do súťaže a editorky ju zamietli so slovami, že vyzerá ako propaganda z Kuffovho profilu… chcela by som počuť názor niekoho nezaujatého, keďže editorky sú viditeľne ako povedala moja známa, voličkami PS: Záchrana z podzemia Simona prechádzala pomedzi spustnuté záhrady [...]

Novoročná facka od spisovateľa

06.01.2023

Moja prvá tohtoročná kniha sa skončila skôr ako som sa rozhodla ju dočítať a to ma teda riadne napálilo. Môže si toto autor vôbec dovoliť? Predostrie vám tanier plný tajomstiev, odhaľujete jedno po druhom, vychutnávate si to a keď ste si už istý, že tie tajomstvá sú nekončiace a vás čaká ešte kopa pôžitku pri ich skúmaní či objavovaní, tanier zrazu zmizne. Bác. [...]

Nicol Hochholczerová: Táto izba sa nedá zjesť.

21.08.2022

Bingo. Trefa do čierneho. Ďalší skvost z Bagalovej dielne a veľmi vydarený. Plná nadšenia som dočítala knihu od Nicol, ale čo tomu predchádzalo, malo od nadšenia veľmi veľmi ďaleko. Po prvé. Predsudky. 23 ročná autorka, ktorej knihu tak velebia a vyzdvihujú? Nemožné. Určite má dobré konexie v literárnych kruhoch, dobrých známych, neskôr som zistila, že určite to [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 14062x
Priemerná čítanosť článkov: 2009x

Autor blogu